سرخط خبرها
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی منطقه یک تأکید کرد

تلاش همه‌جانبه برای زیبایی منطقه

  • کد خبر: ۲۲۶۱۸
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تلاش همه‌جانبه برای زیبایی منطقه
آزیتا حسین‌زاده عطار - رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه یک به کیفیت المان‌های شهری و اجرای نقاشی دیواری در معابر و بوستان‌های منطقه اشاره کرد.
به گزارش شهرآرامحله، منظر قالیباف با بیان این مطلب اظهار کرد: در برنامه استقبال از بهار ۹۹ برای منطقه یک ۲۶ المان در نظر گرفته و نصب شد. بیشتر این المان‌ها در معابر اصلی و پر تردد منطقه اجرا شد که شامل خیابان احمدآباد، میدان صاحب‌الزمان (عج)، خیابان دانشگاه و... می‌شود.
وی ادامه داد: به دلیل مواجهه با ویروس کرونا فعالیت‌های این اداره تحت تأثیر قرار گرفت و در زمان اجرا نیز تأثیر داشت، اما با وجود این تمام المان‌ها تا نوروز نصب شد.
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه یک افزود: المان‌ها و تزیینات شهری در محل‌های متفاوتی در منطقه نصب شده است که از آن می‌توان به مواردی در خیابان‌های احمدآباد، چهارراه کلاهدوز، نرده‌های باغ مصطفی‌خانی حد فاصل سه‌راه راهنمایی و میدان فلسطین و... اشاره کرد.
قالیباف با تأکید بر اینکه علاوه بر المان‌ها مسئولیت اجرای نقاشی‌های دیواری با اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بوده است، بیان کرد: این نقاشی‌های دیواری هم با موضوعات مرتبط با فضای پارکی در چند بوستان اجرا شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بوستان صفا در خیابان فلسطین ۱۷، بوستان بابک بین کلاهدوز و سلمان، بوستان خطی خیابان کلاهدوز ۹، بوستان شیرین روبه‌روی برج سلمان در خیابان راهنمایی اشاره کرد.
وی با تأکید بر اینکه منطقه یک شهر مشهد یکی از مناطق درخور توجه شهر محسوب می‌شود و منطقه عبوری مهمی به شمار می‌آید، اظهار کرد: با توجه به اینکه این منطقه قسمت مهمی از شهر به حساب می‌آید و معابرش بسیار پر تردد است، هر سال در تزیینات و المان‌ها نیز بیشتر به آن توجه می‌شود.
تلاش همه‌جانبه برای زیبایی منطقه
زیبایی منطقه
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه یک با اشاره به تفاوت‌های المان‌ها و تزیینات شهری امسال نسبت به سال گذشته گفت: امسال المان‌ها، تزیینات شهری و نقاشی‌های دیواری کیفیت بهتری دارد و از منظر زیباشناختی نیز وضعیت آثار هنری و تزیینات امسال بهتر است.
وی در ادامه بیان کرد: در این منطقه در سال ۹۸ و در بحث استقبال از بهار ۹۹ قرار بود اتفاقات بسیاری بیفتد، ولی با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌هایی که برای این منطقه در نظر گرفته شده بود، اجرایی نشد و تعدادی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده مسکوت مانده است.
رئیس اداره فرهنگی‌اجتماعی شهرداری منطقه یک مشهد با توضیح این مطالب اظهار کرد: با وجود شرایط بحرانی در شهر مشهد نیرو‌های زحمت‌کش شهرداری منطقه تمام هم‌وغمشان را گذاشته‌اند که شهر را در زیباترین حالت ممکن به شهروندان تحویل دهند.
وی ادامه داد: در حالی که بسیاری از خانواده‌ها در خانه‌های امن و راحت خود قرنطینه شدند، کارگران و پاکبانان شهرداری جان در کف دست گذاشته‌اند و در تمام این روز‌ها در تلاش و تکاپو هستند و نهایت سعی خود را می‌کنند که بتوانند منطقه را زیبا کنند تا زیبایی‌های محله‌های منطقه در کاهش استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا بر شهروندان تأثیر داشته باشد.
تلاش همه‌جانبه برای زیبایی منطقه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->